Pes 2013 Spor Toto Süper Lig Yaması , Ptt 1.Lig ve Türkçe Spiker Yaması Full İndir

Yazar: Sinan Tarih: 23:23 Kategori: Yorum: Yorum Yap

Pes 2013 Spor Toto Süper Lig Yaması , Ptt 1.Lig ve Türkçe Spiker Yaması Hepsi bir arada bu linkte mevcuttur.  Pes 2013 Süper lig yamasıyla Süper lig heyecanı yaşayın. Bütün takımlar var. Yüzlerde benzetilmiş. Takımların önemli oyuncuları güçlendirilmiş ve hareketleri yapılmış.  



Yamanın Özellikleri kısaca :


-Npower Championship oyuncuları düzeltildi.
-Spor Toto Süper Lig ve PTT 1. Lig kadro ve dizilişleri düzeltildi.
-Barclays Premier League forma numaraları düzeltildi.
-Kitserver güncellendi. (13.0.1.2)
Yeni Ligler: Bundesliga, Spor Toto Süper lig
Yeni 2. Ligler: Npower Championship PTT 1. Lig
Lisanslı ligler ve kupalar
Lisanslı Barclays Premier League ve Liga Zon Sagres
Önemli milli takımların gerçek formaları
Fake oyuncuların gerçek isimleri
Online uyumlu

Kurulum Bilgileri Dosyanın içerisinde Mevcuttur..

NASIL KURULUR



Eski ‘pesbox-server’ klasörünü silin.
‘PeSBoX Anatolia 2013 v0.7 Installer.exe’ dosyasını kullanarak yamayı kurun ve PES 2013 kurulum yerinin doğru olduğundan emin olun.
Kurulum bittikten sonra oyunun kurulu olduğu yerdeki ‘PeSBoX Anatolia 2013 Selector.exe’yi çalıştırın. Normal oyun için ‘Patch Mode’ butonunu, online oyun için ‘Online Mode’ butonunu kullanın.
Mod seçicinin çalışması için ‘Microsoft .NET Framework 4.0′ yüklü olmalıdır.
Windows Vista/7/8 kullanıcıları bütün exeleri yönetici olarak çalıştırın ya da UAC’yi kapatın.


Buradan İndirebilirsiniz :

Pes 2013 Spor Toto Süper Lig Yaması , Ptt 1.Lig ve Türkçe Spiker Yaması Pes 2013 Spor Toto Süper Lig Yaması , Ptt 1.Lig ve Türkçe Spiker Yaması Pes 2013 Spor Toto Süper Lig Yaması , Ptt 1.Lig ve Türkçe Spiker Yaması Pes 2013 Spor Toto Süper Lig Yaması , Ptt 1.Lig ve Türkçe Spiker Yaması Pes 2013 Spor Toto Süper Lig Yaması , Ptt 1.Lig ve Türkçe Spiker Yaması Pes 2013 Spor Toto Süper Lig Yaması , Ptt 1.Lig ve Türkçe Spiker Yaması Pes 2013 Spor Toto Süper Lig Yaması , Ptt 1.Lig ve Türkçe Spiker Yaması Pes 2013 Spor Toto Süper Lig Yaması , Ptt 1.Lig ve Türkçe Spiker Yaması Pes 2013 Spor Toto Süper Lig Yaması , Ptt 1.Lig ve Türkçe Spiker Yaması 

Bu yazıyı sitenizde/forumunuzda paylaşmak için aşağıdaki linkleri kullanabilirsiniz..





counter Kişi Tarafından Görüntülendi
Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Bu yazıya yapılan yorumlar:

  1. Admin kardeşciğim süper lig yamasını kurarken dizine kopyalama hatas veriyor ne yapmalıyım ben ya yönetici izniyle falan alakası var mıdır sence?

    YanıtlaSil
  2. 6 aylık premium turbobit aldım kredi kartı ile gerçekten çok memnun kaldım ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. evet yönetici izniyle alakası vardır. Lütfen programı yüklerken sağ tuşla tıklayıp yönetici olarak çalıştır butonunu kullanın.

    YanıtlaSil
  4. Turbobit premium indirme konusu vardı blogumuzda boşuna para vermişsiniz sınırsız indirmenin yolunu bizim blogumuzda bulabilirdiniz.

    YanıtlaSil
  5. Bende süper lig ve ptt 1.lig olmadı nedeni nedir?

    YanıtlaSil
  6. pes 2013 güncel sürümü mü kullanıyorsunuz detaylı açıklarsanız yardımcı olmak isterim. öncelikle kurdunuz hatamı alıyorsunuz alıyorsanız hatanız nedir? Eğer almıyorsanız oyun açılıyorsa kurulduğundan dosyaların uygun olanlarının değiştiğinden emin olunuz. Ekstra sorunlarınızda tekrar buradan bildirin lütfen

    YanıtlaSil
  7. arkadaşlar rar şifresini yazarmısınız göremiyorum

    YanıtlaSil
  8. Winrar şifresi : wetry32 bir deneyin.

    YanıtlaSil
  9. olmuyor arkadaşım başka bir rar şifresi olabilirmi ?

    YanıtlaSil
  10. bu verdiğin şifre hata oluyor

    YanıtlaSil
  11. Hocam ilk önce hangi siteden indirdiniz mesela uploaded.net partlı olanlarmı yoksa turbobit.netteki tek part olandanmı? çünkü ilk defa siz diyorsunuz bu konuda rar şifresi olduğunu size yardımcı olabilmem için hangi upload sitesinden indirdiniz ve bu paketteki hangi yamada rar şifre hatası alıyorsunuz. Bilginize...

    Geri bildirimlerinizi bekliyorum.

    YanıtlaSil
  12. Rar Şifresi : ZerOOCol

    YanıtlaSil
  13. uploaded.net ten indirdim ama buraya çıkart diyorum % 90 dan sonra hata veriyor

    YanıtlaSil
  14. alernatif linkler kaldırılmıştır bilginiz tek part olarak indirmeniz tavsiye edilir sinan hocam rar şifresini paylaşmış fakat sorun çıkarmış galiba bu nedenle üzülerek söylüyorum hocam kusura bakmayın bence yeniden indirin bu sefer tek part ile.

    http://resimlivideoluanlatim.blogspot.com/2012/10/turbobit-bedava-snrsz-ve-premium-dosya.html

    turbobitten premium ve hızlı bir şekilde indirmenin yolu buradadır idm ile yüklerseniz kaldığınız yerden devam edebilirsiniz yani tamamen premium özelliklerle indirebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  15. Babylon indirmeniz gerek diyor indirelim mi?

    YanıtlaSil
  16. Hayır indirmeyin o link yönlendirme reklamının yaymak istediği bir programdır. Biz indirmenizi ve kurmanızı kesinlikle tavsiye etmiyoruz. Bilginize...

    YanıtlaSil
  17. Hocam link kırık bir el atsan

    YanıtlaSil
  18. Hocam gecikme icin ozur dilerim sorun cozulmustur

    YanıtlaSil
  19. Hocam ben pesbox'tan ilk defa bu yamayı kurucam nası kurucam yama kurulduktan sonra oyunu eskisi gbi kısayolundanmı açıyoruz masaüstüne gelen pesbox kısayolundanmı yani oyunu her açışımızda turkiye ligine tıklayıpmı açıcaz ve bu linkten indirdiğim rarda senin dediğin gibi 'PeSBoX Anatolia 2013 v0.7 Installer.exe’ yok.PeSBoX Anatolia 2013 v0.9.53 Installer.exe var nası olcak bi yardımcı olsan

    YanıtlaSil
  20. 0.7 eski bir versiyon bu içinden çıkan güncel versiyonu bu nedenle onu koyduk. Bunun harıcinde programı çalıştırın kurulacak yer oyunun dosyalarının bulundugu dizine kuruldugundan emin olun masaüstündeki kısayoldan acabılırsınız.

    YanıtlaSil
  21. Saol güzel olmuş

    YanıtlaSil
  22. the dynamic library rld.dll failed to load hatası alıyorum, yardımcı olursanız sevinirim :)

    YanıtlaSil
  23. admincim ben turbobit linkini bulamadım bi yardımcı oluversen

    YanıtlaSil
  24. Pes kurulmadı hatası alıyorumm

    YanıtlaSil
  25. pes kurulamadı hatasını hangi aşamada alıyorsunuz yardımcı olalım.

    YanıtlaSil
  26. ya ben burdan indirdim ama bundesliga liginde başka takımlar çıkıyo süper ligde olmuyo yardımcı olur musunuz

    YanıtlaSil
  27. admin pes 2013 kurulamadı hatası veriyo

    YanıtlaSil
  28. 18.02.13 an itibariyle indirdim anlattığınız gibi kurdum çalıştı çok güzel oldu emeğinize sağlık gerçekten.Tek eksik Türkçe spiker değil hala eskileri var + son ocak ayı transfer yamasıda olsa tam süper olacak :) Niang,Sneijder,Drogba,Webo vs.
    Ne çok şey istiyorum değil mi ? :D

    YanıtlaSil
  29. kardeşi yardımcı ol hata ceriyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi buyrun söyleyin yeni sistemimizle yardımcı kişiden kişiye yardımcı olmaya çalışacağız.

      Sil
  30. ben yükleyemiyorum 1 el at lütfen yaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl yardımcı olabilirim hocam buyrun?

      Sil
  31. tam ekran olmuyor. bu çözünürlük tam ekran yapılamaz diyor ne yapmam gerek

    YanıtlaSil