PES 2013 Türkçe Spiker Yaması İndir . PES 2013 ' te Türkçe Spiker

Yazar: Sinan Tarih: 23:04 Kategori: Yorum: Yorum Yap
PES 2013 Türkçe Spiker Yaması İndir . PES 2013 ' te Türkçe Spiker

Merhaba arkadaşlar. Pes 2013 te beklenen yama elimize ulaştı. Pes 2013 Türkçe Spiker Yaması. Çok iyi Hazırlanmış bir yama . Kullanmanızı tavsiye ederim. Zaten oyun çok iyi heycanlı. Zevk veren bir oyun. Türkçe spiker yamasıda çok iyi olmuş. Çok başarılı buldum. Pozisyonları çok güzel seçiyor anlatıyor. Star Tv Şampiyonlar ligi sunan spikerler seçilmiş. Pes 2013 Türkçe Spiker  Yamasını Alttaki linkten indirebilirsiniz.




Peki Pes 2013 Türkçe Spiker Yamasını Nasıl aktif hale getiriyoruz . Adım adım izleyelim.

Yamanın kurulumu ise şöyledir; indirdiğiniz .rar dosyasını masaüstüne çıkartınız.daha sonra içinde bulunan “dt00_e” ve “dt05_v” bu iki dosyayı kopyalayarak oyunun kurulu olduğu dizinde “c:\program files (x86)\konami\pro evolution soccer 2013\img” adlı klasöre yapıştırın.yüklü dosyalar değiştirilsin mi sorusuna evet diyerek ilk aşamayı tamamlıyoruz.ikinci aşama ise oyun içerisinde yapılan kısa ayar.ana menüye girerek ’’sistem ayarları-dil ayarları’’ bölümünden seçilen dili ingilizce yapıyoruz ve yamamız aktif olarak çalışıyor. Pes 2013 Türkçe Spiker Yaması 373 mb 'tır



Turbobit.Net 'ten Premium Hızda Dosya İndirme

http://resimlivideoluanlatim.blogspot.com/2012/10/turbobit-bedava-snrsz-ve-premium-dosya.html

Turbobit.Net 'ten Nasıl Dosya İndirilir?

http://resimlivideoluanlatim.blogspot.com/2012/11/turbobitnetten-dosya-nasl-indirilir.html


Buradan İndirebilirsiniz  :





Pes 2013 Türkçe Spiker  Yaması Pes 2013 Türkçe Spiker  Yaması Pes 2013 Türkçe Spiker  Yaması Pes 2013 Türkçe Spiker  Yaması Pes 2013 Türkçe Spiker  Yaması Pes 2013 Türkçe Spiker  Yaması Pes 2013 Türkçe Spiker  Yaması Pes 2013 Türkçe Spiker  Yaması Pes 2013 Türkçe Spiker  Yaması Pes 2013 Türkçe Spiker  Yaması Pes 2013 Türkçe Spiker  Yaması Pes 2013 Türkçe Spiker  Yaması Pes 2013 Türkçe Spiker  Yaması Pes 2013 Türkçe Spiker  Yaması Pes 2013 Türkçe Spiker  Yaması Pes 2013 Türkçe Spiker  Yaması Pes 2013 Türkçe Spiker  Yaması Pes 2013 Türkçe Spiker  Yaması Pes 2013 Türkçe Spiker  Yaması 

Bu yazıyı sitenizde/forumunuzda paylaşmak için aşağıdaki linkleri kullanabilirsiniz..





counter Kişi Tarafından Görüntülendi
Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Bu yazıya yapılan yorumlar:

  1. cok saolun türkce spiker e eline saglık

    YanıtlaSil
  2. türkçe spiker.com a teşekkürler cok süper olmus saolun yapanların ellerine saglık:D:D.D.d.d.

    YanıtlaSil
  3. elinize sağlık.keşke ercan taner sesi duyabilsek muazzam olurdu :)

    YanıtlaSil
  4. :D evet ilginç olurdu gerçekten :D

    YanıtlaSil
  5. Nasıl kurulacağı konu içerisinde bulunmaktadır.

    YanıtlaSil
  6. Dili İngilizce yapmamıza gerek yok. Türkçe'deyken de çalışıyor.

    YanıtlaSil
  7. bende olmadı ya hem ımg'nin hemde dosyanın icine atıım olmadı yardım edermisiniz :(

    YanıtlaSil
  8. Tam olarak neler yaptınız hangi dosyaları attınız. İçerisinde kurulum hakkında bilgilendirme vardı.

    YanıtlaSil
  9. bak bn ilk bi indirdim ama dosyayı bulamadım sonra sildim tekrar indirdim masaüstüne kayıt ettim bi dosya geldi icinde de bi program filex klasörü var onda ımg dediniz felan seyler var ama o dedim ilk bn basta klasör gelmedi die sildiğim heralde ondn ordan girince pes acılmıo masaüstündekindede ımg die ise yok

    YanıtlaSil
  10. şimdi ben bidaha silip yeniden bi yüklesem sizce

    YanıtlaSil
  11. program files klasorundeki yolu izleyerek oyun klasörüne kadar denk gelen yerleri kopyalayıp yapıştırmanız yeterlidir.

    YanıtlaSil
  12. onu bende düsünmüstüm önceden yaptım tersinidee denedim yani program filesin icine attım klasördekileri bidee gene olmadı

    YanıtlaSil
  13. neyse heralde son care silip yeniden kurmak son bi sorum var pes 2013ü program kaldırdan ve masaüstünden silince tamamen silinir mi ?

    YanıtlaSil
  14. ya silip geri yüklim dedim cd'yi takıom yüklenmio offffffffffffffffffff

    YanıtlaSil
  15. Doğukan kardeş. Çok talihsizsin gerçekten. Tekrar yüklemeye çalış eğer yükleyemezsen vereceğim linkten oyunu indirebilirsin. Tekrar kur . Daha sonra Tükçe spiker yamasını indir. Biraz uzun iş umarım başarırsın.

    http://serialsifrekirici.blogspot.com/2012/11/pes-13-torrent-indir-tek-link.html

    burdan PES 2013 oyununu sorunsuz indir.

    YanıtlaSil
  16. benı oyundan atmaya basladı yukleyınce :S acıl yardım

    YanıtlaSil
  17. nereye gelınce hata verıyor hangı kısımda sızı oyundan atıyor bıraz detay verebılır mısınız?

    YanıtlaSil
  18. Kardew turkce spiker yamasi nerde ben bulamadim

    YanıtlaSil
  19. Admin bu turkce spiker yamasi nerde ben bulamadim

    YanıtlaSil
  20. turbobit linki mevcuttur konunun yonlendırmelerını ızleyın.

    YanıtlaSil
  21. illa tubobit ti indirmekmi lazım admin

    YanıtlaSil
  22. arkadaşlar arşivden dt05_v.img sorunsuz çıktıda dt00_e.img çıkmıyor tanımlanmayan arşiv sonu yazıyor bana bir yardıcmcı olurmusunuz

    YanıtlaSil